5/24 Canlı Destek :
close Your message
was sent successfully
Lütfen mesajınızı bırakın ve biz size
dönüş yapalım
close Your message
was sent successfully
close Müşteri Destek:
close Sorry!
All our representatives are busy right now.
To avoid any further delays our team will contact you via email as soon as possible.
PrimeTrade Canlı Sohbet hattına hoş geldiniz! Size daha iyi hizmet verebilmemiz için, lütfen aşağıdaki bilgileri belirtiniz :
Sorry!
All our representatives are busy right now.
To avoid any further delays our team will contact you via email as soon as possible.

Destek Merkezi

Her tür ihtiyacınız
için yenilikçi çözümler

Support Center

Tüm müşterilerimiz dünya çapında 5 gün 24 saat müşteri desteği ve teknik yardım alabilirler. PrimeTrade müşterileri aşağıdaki yöntemlerle destek merkezimize başvurabilir:

Faydalı Yazılımlar ve Belgeler

  • Uzaktan Teknik Yardım

    Teknik Yardım ekibimizin, bilgisayarınıza uzaktan bağlantı kurarak, yaşadığınız herhangi bir sorunu gidermek için bilgisayar ekranınızı görüntüleyebilmesine, klavyenizi ve farenizi kullanabilmesine olanak sağlar.

    Uzaktan Yardım seçeneğini kullanmadan önce, gizlilik ve güvenliliğinize önem verdiğimizi ve Gizlilik Politikamızda belirtildiği üzere kişisel bilgilerinizi tamamen gizli tutacağımızı bilmeniz gerekir.

    İşletim sisteminizi seçin:
    Windows işletim sistemi Mac OS X işletim sistemi
    1. 1 "Bağlan" butonuna tıklayın. Bağlan
    2. 2 Açılan pencerede "Çalıştır" butonuna tıklayın.
    3. 3 Açılan ikinci pencerede de "Çalıştır" butonuna tıklayın.
    4. 4 +90-212-467-7613 numarasından bize ulaşın ve "Uzaktan Destek" penceresinde görüntülenen Kimlik numarasını temsilcimize bildirin.
    1. 1 "Bağlan" butonuna tıklayın. Bağlan
    2. 2 TeamViewerQS.app dosyasını indirin.
    3. 3 TeamViewerQS ikonuna tıklayın.
    4. 4 TeamViewerQS.app ikonuna tıklayın.
    5. 5 "Açın" butonuna basın.
    6. 6 +90-212-467-7613 numarasından bize ulaşın ve "Uzaktan Destek" penceresinde görüntülenen Kimlik numarası ve şifreyi temsilcimize bildirin.
  • Teknik SSS

    Aşağıda verilen bilgiler yaygın olarak görülen teknik sorunları çözmenize yardımcı olacaktır. Sorununuzu bunlara rağmen çözemezseniz, lütfen bize e-mail yoluyla ulaşın. support@primetrade.com.tr

    Lütfen adınız, soyadınız, telefon numaranız ve sorunun kısa açıklamasını mesajınıza ekleyin.

    Olası teknik sorunlar:

    FXnet işlem platformunu kuramıyorum.

    Yazılımı kurmak için yönetici öncelikleri gerekiyor.
    Sorun bilgisayarınızda kurulu olan Güvenlik duvarları veya anti-virüs programlarından kaynaklanıyor olabilir. FXnet'i ilk kez çalıştırırken, kurulu anti-virüs programlarını devre dışı bırakmanızı öneririz. Norton Anti-Virüs veya Internet Security programını kullanıyorsanız, "tehlikeli komut dizisi" uyarısı veren bir pencere açılacak; "allow the entire script" seçeneğine tıklayın.

    Platformu kurdum, şimdi ne yapmam gerekiyor?

    Platformu kurduktan sonra, masaüstünüzde ">>" şeklinde bir ikon göreceksiniz. İşlem platformunu çalıştırmak için bu ikona tıklayın. Son sürümünü güncelledikten sonra, size oturum açma bilgilerinizi girebileceğiniz bir pencere sunulacaktır.

    Kullanıcı adımı ve şifremi girdim ancak oturum açamıyorum.

    Bu genel sorun kullanıcı adı ve/veya şifrenin yanlış girilmesinden dolayı oluşur. Şifreniz rakamlar ve Latin harflerinden oluşmalıdır. Kullanıcı adı veya şifreyi yanlış girdiğinizde şu hata mesajıyla karşılaşacaksınız: FXnet Login Failure: FXnet Could not Authenticate the User.

    Bir limit/pozisyon açtım ancak göremiyorum.

    Sistem birkaç saniye içerisinde kendini otomatik yeniler. Limitiniz/pozisyonunun ekranda görüntülenmezse güncel durumunuzu görmek için "refresh" butonuna basın.

    Platformum kararlı değil. Nesne başvurusuna bir nesnenin örneğine ayarlanmadı, NullReferenceException (Geçersiz Referans Olağandışı Durumu) ve diğer olağandışı durumlar gibi hata mesajları alıyorum.

    İlk olarak olağandışı durum hataları alıyorsanız lütfen olağandışı durum penceresinde "report error" butonuna basarak durumu bize bildirin. Platformunuz kararsız ise internet explorer'dan geçici internet dosyalarını ve kurulum dosyalarını temizlemenizi öneririz.

    • Kurulum dosyalarını temizlemek için:
      C:\Documents and Settings\the folder of the working user\Local Settings\Application Data\assembly
      sekmesinden dl2 klasörünü ve tüm temp klasörlerini silin.
    • Geçici internet dosyalarını temizlemek için:
      Tools->internet options-> sekmesine gidin; genel sekmesinde dosyaları sil seçeneğine tıklayın, tüm çevrimdışı içeriği sil seçeneğine basın.
     
    Ek bilgiler:
    1. Döviz kurları, para birimi çevirme sistemi, para birimleri görünümü, grafikler veya web sitemizdeki diğer kullanılabilir bilgiler dahil olmak üzere PrimeTrade Online web sitesi içeriklerini kullanmak istiyorsanız, lütfen talebinizi info@primetrade.com.tr ve adınızı, telefon numaranızı ve talebinizin kısa açıklamasını da ekleyin. En kısa sürede size yanıt vereceğiz.
    2. PrimeTrade müşterilerine hızlı, etkili ve saygılı hizmeti, olabilecek en yüksek standartlarda sunmak için elinden geleni yapmaktadır. Sizin fikirlerinizi duymaktan her zaman mutluluk duyarız. Fikirlerinizi her zaman anında uygulamaya geçiremesek bile, onları incelemekten ve uygunsa, planlarımıza eklemekten memnuniyet duyacağız. Lütfen fikirleriniz aşağıda adrese e-posta yoluyla gönderin: fxnet@primetrade.com.tr.
  • Sistem Gereksinimleri

    Web tabanlı işlem platformu FXnet Platformu Mobil Platform
    Minimum Gereksinimler:
    Donanım:

    Destekleyen İşletim Sistemleri

    • Windows XP (Sp3 yüklü)
    • Windows Vista
    • Windows 7
    • Windows 8
    • Mac OS X v10.6 (aka "snow Leopard") veya üzeri

    Destekleyen Tarayıcılar

    • Internet Explorer 11 veya üzeri
    • Mozilla Firefox v12 veya üzeri
    • Google Chrome v23.X veya üzeri
    • Safari 4 veya üzeri

    İşlemci Hızı: 1.8 GHz (Single Core)
    Bellek: 1 GB RAM
    Ekran çözünürlüğü: 1024x768
    Geniş Bant İnternet erişimi ve donanımı

    Gerekli Yazılım:

    Özellikler ve işlem araçlarını çalıştırmak için gereken Java, Silverlight, Adobe Flash Player, Adobe Reader

    Önerilen Gereklilikler:

    İşlemci Hızı: 2 GHz (Dual Core) veya üzeri
    Bellek: 2 GB RAM veya üzeri bellek
    Ekran çözünürlüğü: 1280x1024 veya üzeri çözünürlük
    Yüksek hızlı İnternet erişimi

    Minimum Gereksinimler:
    Donanım:

    Destekleyen İşletim Sistemleri

    • Windows XP (Sp3 yüklü)
    • Windows Vista
    • Windows 7
    • Windows 8

    Gerekli Tarayıcı: Internet Explorer 8 veya son sürümü
    İşlemci Hızı: 1.8 GHz (Single Core)
    Bellek: 1 GB RAM
    Hard Disk Alanı: 20 Mb Kullanılabilir
    Ekran çözünürlüğü: 1024x768
    Geniş Bant İnternet Erişimi

    Gerekli Yazılım:

    • Microsoft .NET Framework 3.5 Sp1
    • Güncellenmiş Java
    • Güncellenmiş Adobe Flash Player
    Önerilen Gereklilikler:

    İşlemci Hızı: 2 GHz (Dual Core) veya üzeri
    Bellek: 2 GB RAM veya üzeri bellek
    Ekran çözünürlüğü: 1280x1024 veya üzeri çözünürlük
    Yüksek hızlı İnternet erişimi

    1. 1. FXnet İşlem Platformu MAC OS X işletim sistemleriyle uyumlu değildir. MAC OS X kullanıcıları FXnet WEB İşlem İstasyonunu kullanabilir
    2. 2. x64bit Windows OS “Gösterge grafikleri” özelliğini desteklemez.
    Desteklenen cihazlar:
    Akıllı telefonlar:
    • Samsung Galaxy S1, S2, S3, S3 Mini, Note
    • iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPhone 5
    • Motorola Droid
    • Sony Xperia
    Tabletler:
    • iPad 2, iPad 3
    • Galaxy Tab
    • Nexus
    Gerekli İşletim Sistemleri:
    • Android OS 4x sürümü veya üzeri
    • Apple iOS 7 sürümü veya üzeri
    Tarayıcılar:
    • Android Tarayıcı
    • Safari for iOS
    • Chrome
    • Dolphin
    • Firefox

    ÖNEMLİ NOTLAR

    • Mobil İşlem Platformu Web İşlem İstasyonu veya FXnet İşlem Platformu masaüstü tabanlı uygulamalarda yer alan özellikleri %100 desteklemez ve desteklenen özellikler cihaz tipine ve Mobil işletim sistemine bağlı olarak değişebilir.
    • Mobil İşlem Platformu cihaz desteği her şeyden önce işletim sisteminin sürümüne bağlıdır. Daha yeni ancak işletim sistemi desteklemeyen cihazlarda Mobil uygulamayı kullanmak mümkün olabilir,
      fakat işletim sistemi sürümü resmi olarak desteklenen sürüm listesine alınana kadar yapılandırmalar desteklenmiyor olarak kabul edilir.
    • Mobil işlem Platformu telefon operatörü / model / OS (işletim sistemi) kombinasyonlarını bağımsız olarak belgelendirmez. Cihaz yukarıda sayılan gerekliliklere göre desteklenmiş kabul ediliyorsa, bir
      uyumluluk sorunu olması durumunda, sorunu inceleyecek ve mümkün olan en kısa sürede çözeceğiz.
    Mobil işlem Platformu Nasıl Kullanılır:

    Akıllı telefon veya tabletinizden trader.PrimeTrade.comadresine girin ve işlem yapmaya başlamak için oturum açma bilgilerinizi kullanın.

    *Desteklenmeyen mobil cihazlar (BlackBerry gibi) mevcut PrimeTrade Web Platformuna yeniden yönlendirilecektir.

  • Faydalı Yazılım

    • FXnet
      FXnet İşlem Platformu

      İşlem yazılımı İndir

    • Adobe Acrobat
      Adobe Acrobat

      Adobe Acrobat Reader (pdf belgeleri) İndir

    • JAVA
      Java

      JAVA eklentisi İndir

    • Silverlight
      Microsoft Silverlight

      Grafik İşlemleri aracını kullanmak için Microsoft Silverlight gerekir. İndir

    • .NET
      Microsoft .NET 3.5 SP1 Framework

      The .NET 3.5 SP1 Framework Microsoft Windows ® işletim sisteminin bir bileşenidir. İndir

    • Explorer 8
      Internet Explorer 8

      Internet Explorer 8 Windows 7'de bulunan temel Web tarama teknolojileri düzenlemesidir. İndir

    • Explorer 9
      Internet Explorer 9

      Internet Explorer 9 Windows 7'de bulunan temel Web tarama teknolojileri düzenlemesidir. İndir

    • Firefox
      Firefox

      Mozilla topluluğunun popüler web tarayıcısıdır. İndir

    • Chrome
      Google Chrome

      Google tarafından piyasaya sürülen ve WebKit anahat motorunu ve uygulama çerçevesini kullanan web tarayıcıdır. İndir

    • Flash
      Flash

      Adobe Flash player. İndir

    • Winzip
      WinZip

      Windows'un popüler sıkıştırma programı. İndir

Destek

Merkez Ofis

    • Ortamahalle Topkapı Maltepe caddesi No:10 Bayrampaşa-İstanbul 34030

    • Genel Tel: +90-212-467-7600Faks: +90-212-544-2102
    • Müşteri DestekTel: +90-212-467-7611Faks: +90-212-467-7615
    •  Tel: +90-212-467-7615
    • Teknik Destek Tel: +90-212-467-7613Faks: +90-212-544-2102